• lionel messi

    2160.
    ronaldoya artiz artiz diyoduk ama lakin ki bence messi ronaldodan cok daha kendini bi sik sanan bir insandir.
    -4 ... arabali ruhsuz
  • oje süren kadının ahlaktan bahsetmesi

    6.
    beynini sıçmış yazarin kendisini fikir muhendisi sanmasi kadar kötü degildir.
    1 ... arabali ruhsuz
  • real madrid e gol atarsam sevinmem diyen gsli

    13.
    "önce türkce ögren" diyen orospu cocuklarini meydana cikarmistir. Sen önce götünü büyüterek oturdugun yerden isyankar olacagina aç karnini doyur pezevenk, adam senin hayatinda kazanamiyacagin parayi 40 macta bir gol atarak kazaniyor, simdi siktir git.
    -1 ... arabali ruhsuz
  • orhan gencebay

    509.
    halkın yalakası olan sanatçıdır.
    ... arabali ruhsuz
  • sarai sierra

    46.
    allah belamizi versin lan. Bu insanlarla ayni dünyada yasamak istemiyorum.
    4 ... arabali ruhsuz
  • defne joy foster

    811.
    rahmetlilere sayginiz olsun ki, biz de sizin ananiza baciniza saygili olalim.
    2 -1 ... arabali ruhsuz
  • engin baytar

    434.
    ezik...
    -1 ... arabali ruhsuz
  • sabri sarıoğlu

    2885.
    sosyal medya ergenlerinin bitirdigi futbolcu. Ulan ligde bundan kötü olan bi ton oyuncu var, neden sabri?
    3 ... arabali ruhsuz
  • en sevilen romanlar

    15.
    ciguli. O da bir roman.
    1 -2 ... arabali ruhsuz
  • mario balotelli

    308.
    cok balon bir futbolcu, fazla yetenekli oldugunu düsünmüyorum.
    -2 ... arabali ruhsuz
  • hayvanları yeme hakkımız var mı sorunsalı

    32.
    vejeteryanlara göre yoktur.
    ... arabali ruhsuz
  • hayvanları yeme hakkımız var mı sorunsalı

    31.
    ateistlerin aciklayamadigi bir sorunsdaldir.
    ... arabali ruhsuz
  • 2012 de yapılmış en sikindirik şarkılar

    5.
    resul balay - nazli yarim.
    ... arabali ruhsuz
  • 10 yıl sonra dahi dinlenecek şarkılar

    51.
    resul balay - nazli yarim.
    ... arabali ruhsuz
  • orhan gencebay daki inanılmaz mantık hatası

    5.
    orhan gencebay şarkıları rakı mezesidir arkadaş. ha alanında iyidir o ayrı, hele bi kafayi buldum mu, beethoven gibi gelir allahsızım.
    ... arabali ruhsuz
  • orhan gencebay daki inanılmaz mantık hatası

    2.
    https://video.uludagsozluk.com/v/orhan-gencebay-daki-inanılmaz-mantık-hatası-66201/

    ... arabali ruhsuz
  • orhan gencebay daki inanılmaz mantık hatası

    1.
    şimdi arkadaş bilindiği üzere türkiyede en fazla tiraja sahip sanatçı orhan gencebaydır. eyvallah burda sorun yok. lakin bu adamın bazı hayranları kendisinin dünyanın en büyük müzisyenlerinden olduğunu idda etmekte. geldik zurnanın ay hoşt ulan dediği yere.
    yahu bu adam öyle anlatıldığı gibi büyük müzisyen olsa, türkiye´nin en fazla satan adamı olur muydu? esamesi okunmazdı şerefsizim.

    not: arabesk dinlemem *
    5 -7 ... arabali ruhsuz
  • mehmet

    64.
    bir isim.
    -1 ... arabali ruhsuz
  • ahmet

    51.
    bir isim.
    ... arabali ruhsuz
  • i wanna fuck you

    17.
    almanca "ich will dich ficken" anlamina gelen cümle.
    ... arabali ruhsuz
  • yeni şeyler getiriyorum