• aykut kocaman göreve

    2.
    Yine ateşlenmiş dilektir. Fenerbahçe'mizi bu zor günlerden ancak aykut reis kurtarabilir.
    ... arabali ruhsuz
  • watermelon sugar

    2.
    Senenin kanser şarkısı.
    Her sene oluyor böyle bir tane.
    1 ... arabali ruhsuz
  • acu nılıcalı

    3.
    Ünsüz melevizyoncu.
    ... arabali ruhsuz
  • cübbeli ahmet hoca

    3389.
    Liseliler bilmez. Enteresan bir kasedi vardır.

    (bkz: ahmet hoca cübbesiz)
    7 -4 ... arabali ruhsuz
  • stephen hawking

    548.
    Eğri oturup doğru konuşurdu rahmetli.
    ... arabali ruhsuz
  • figo yu beğendik

    9.
    Türk scoutçuluk tarihine geçmiş efsane söz.
    1 ... arabali ruhsuz
  • was zum teufel

    2.
    Türkçesi: şeytan kulağına kurşun.
    -1 ... arabali ruhsuz
  • dücane cündioğlu

    184.
    "Cebrail 1500 yıldır niye vahiy getirmiyor? Emekliye mi ayrılmış?"
    Sözleriyle yarmıştır.
    ... arabali ruhsuz
  • norm ender

    567.
    Bir Norm erman değildir.
    ... arabali ruhsuz
  • recep tayyip erdoğana oy vermemek için nedenler

    12.
    -dış politika
    -iç politika
    -ekonomi
    -eğitim
    -liyakatsızlık
    -torpil
    -adam kayırma
    -kabadayı siyaseti, kutuplaştırıcı dil
    -türkiye cumhuriyeti'nin temel niteliklerini ve değerlerini hedef alan islamcı ideoloji
    ... arabali ruhsuz
  • messi ronaldo bmw mercedes orhan ferdi real barca

    1.
    Dört tane birbiriyle tarih içerisinde rekabet halinde olmuş ikilidir.
    Bu rekabetler için kan da akmıştır, adam da ölmüştür, hatun da terkedilmiştir.

    Şahsi kanaatim: messi, bmw, ferdi ve barça koyar geçer.
    ... arabali ruhsuz
  • siyasal islamda günah sayılmayan eylemler

    8.
    Siyasal islamcı olmak için müslüman olmaya gerek yok ki.

    (bkz: egemen bağış)
    (bkz: bakara makara)
    2 -1 ... arabali ruhsuz
  • emine erdoğan

    591.
    Sonradan gördü ama baya iyi gördü helal olsun.
    2 ... arabali ruhsuz
  • cyberpunk

    21.
    cyberpunk
    ... arabali ruhsuz
  • orhan gencebay

    1039.
    Kişilik olarak ciddi sorunları var lan bu adamın.

    - Hayatınızda niye hiç konser vermediniz?
    + efendim ben müzik insanıyım, müziğimi ihmal edemem. Günde 10-15 saat müzikle uğraşıyorum.

    Yav adama sormazlar mı müzik klibi niyetine 40 tane çer çöp film çekerken, yıllarca popstar'da jürilik yaparken müziğini ihmal etmedin de, gülhane parkında dört tane iki saatlik halk konseri verince mi müziğini ihmal edecektin?
    "Sesim yetmiyor" diyemiyor çünkü egosundan patlayacak herif.

    Siyasi görüş olarak da tam bir eyyamcıdır.
    -3 ... arabali ruhsuz
  • emre mor

    841.
    Şu an kulüpsüz olan, futbol oynamaya niyeti olmayan tırrek.
    Bundan adam olmaz dediğimde 70 eksi yemiştim amk.
    2 -1 ... arabali ruhsuz
  • ekşi sözlük

    10110.
    Geleneksel olarak özgür demirtaş cv'si ve pirlo'nun fatih terim hakkındaki sözlerinin paylaşıldığı platform.

    Simülasyon gibi bir şey. Her tartışma mı aynı şekilde yürür arkadaş? Yapay zeka mı yoksa bu yazarlar? insan merak ediyor.
    1 ... arabali ruhsuz
  • sinan canan

    35.
    Içerisine biraz din, biraz da bilim katarak iğrenç bir çorba yapan, o çorbayı kimsenin beğenmemesini de "ne isa'ya ne musa'ya yaranabiliyorum yeaa, düşünen adamım ben yeaaa" şeklinde açıklamaya çalışan vasat adam.

    Üstad senin kimseye yaranamıyor oluşunun sebebi anlattığın şeyin çok özgün ve akıl dolu olmasından kaynaklanmıyor, ortaya koyduğun şey bi boka benzemiyor, olay bu yani.
    ... arabali ruhsuz
  • alex telles den gelecek transfer payı

    1.
    holosko artı bir miktar para gibi bir efsane olmuştur artık.
    Ha geldi, ha gelecek, transfer olacak derken adam kariyerini porto'da bitirecek amk.

    'Seni bekliyorum.
    Sana yakışan bir özlemle
    Usanmasız, tatlı bir bahar akşamı dinginliğinde.
    Ufuklara yakıştırıyorum en çok aramızdaki mesafeyi.
    Ne kadar uzakta olursa olsun görürsün ya hani.
    Hani uzansan tutacakmışsın gibi.
    Hani uzansam eline değecekmişim gibi.
    Dokunmaya kıyamayıp biraz daha seyrine dalar gibi.

    Seni bekliyorum...'
    1 ... arabali ruhsuz
  • rte nin uzmanlık alanı

    1.
    Merak edilendir.

    "Biliyorsunuz benim alanım ekonomi" demişti bir defasında.
    O günden beri dünyaya farklı pencereden bakıyorum..
    2 ... arabali ruhsuz
  • yeni şeyler getiriyorum